Met trots kunnen we u mededelen dat één van de teams van groep 4 gewonnen heeft met het schoolkorfbaltoernooi! Tijdens dit toernooi hebben onze leerlingen enthousiast meegedaan en met veel inzet, sportiviteit en teamwork de eerste plaats behaald. Een fantastische prestatie waar we met elkaar van hebben genoten! We willen ook graag alle ouders bedanken die deze middag hebben geholpen door te coachen en als supporter langs de lijn stonden!
Op De Duyvencamp vinden we het belangrijk dat leerlingen kennismaken met verschillende sporten en vormen van bewegen. Door deel te nemen aan activiteiten zoals het schoolkorfbaltoernooi ontdekken kinderen niet alleen nieuwe sporten, maar leren ze ook samenwerken, doorzetten en plezier maken met elkaar.
Volgende week mag het winnende team deelnemen aan de volgende ronde.




