Groep 4 wint schoolkorfbaltoernooi!
Met trots kunnen we u mededelen dat één van de teams van groep 4 gewonnen heeft met het schoolkorfbaltoernooi! Tijdens dit toernooi hebben onze leerlingen enthousiast meegedaan en met veel inzet, sportiviteit en teamwork de eerste plaats behaald. Een fantastische prestatie waar we met elkaar van hebben genoten! We willen ook graag alle ouders bedanken…










